Tersipu Malu Disuapi Suami Pakai Kaki, Kesetiaan Isteri Ini Dipuji Netizen

Diketahui, Din sang suami tidak menganggap keadaannya sebagai kekurangan dan penghalang, malah justru sebaliknya dia memanfaatkan sepasang kakinya untuk mencari rejeki sebagai pelukis fulltime untuk mencari nafkah keluarga di Mouth & Foot Painting Artist Sdn Bhd.

Meninjau di ruangan komentar, rata-rata warganet mendoakan agar pasangan ini kekal bahagia hingga ke akhir hayat.

“Alhamdulillah, semoga dipermudahkan segala urusannya, amin,” kata seorang warganet.

“Semoga mereka bahagia hingga ke Jannah, Allah lindungilah mereka berdua,” kata seorang lagi warganet di ruangan komentar.

Selain itu, mereka turut mendoakan agar pasangan istimewa itu dilimpahi rahmat dan dilindungi ALLAH Maha Besar kerana sudi menerima satu sama lain.

Pasangan istimewa itu berhasil menunjukkan bahwa di dunia ini, bahwa kebaikan itu masih ada – masih wujud dan membuat khalayak orang ramai sadar kesempurnaan fisik, tidak menjamin dan bukan pengukur untuk kebahagiaan.

Secebis kasih sayang yang ditunjukkan di media sosial mampu membuka mata orang ramai mengenai penghargaan dan nikmat yang dikurniakan oleh Allah S.W.T.

@alongpm #CapCut #pengantinviral #pelukisviral #mzgold @syafiqazaim @fadilturrbo @jeckrilek @hazwanizzat_ ♬ original sound – Helmi Irman – Helmi Irman Official

 3,581 total views